Reklamasjoner

Om vi skulle ha levert feil produkt eller antall bes du om å gi oss beskjed så raskt som mulig slik at vi kan få rettet opp feilen. Send oss en e-post til post(a)tuftewear.no. I de fleste reklamasjonssaker trenger vi å få varene sendt til oss. Varer som sendes for reparasjon, skal ha vedlagt følgeseddel med beskrivelse av eventuelle feil. Skjemaet finner du her: Reklamasjonsskjema. Hvis en vare repareres uten selgers viten eller samtykke, hefter ikke selger for de oppståtte omkostninger og må videre betrakte seg som løst fra enhver garantiforpliktelse.

Returer

Ikke lagerførte varer (bestilling- og spesialvarer) krediteres ikke, og tas ikke i retur. Dersom du som kunde ønsker å benytte deg av angrefristen forutsettes varen å være ubeskadiget og i original emballasje. Husk å vedlegge fakturakopi eller annet bevis på at avtale er inngått med oss samt utfylt angrefristskjema som kan lastes ned her: Angrefristskjema. Når en vare returneres må du som kunde bekoste returfrakten. Retur på grunn av feil fra selger, krediteres fullt ut. Varer som returneres i oppkrav vil ikke bli hentet.